- Vrátenie / výmena / reklamácia

Výmena, Vrátenie a Reklamácia Tovaru

Tieto informácie o Záručné podmienky a reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný Poriadok“) obchodu prevádzkovateľa na internetovej stránke:  www.zverstore.sk  (ďalej len „systém“), spoločnosťou Ivercom, s. r. o., miesto podnikania: Tisinec 85, 091 01 Tisinec , IČO:52930645, DIČ: 2121183130, IČ DPH: SK2121183130, registrácia: Obchodný register Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 39805/P.

- Vrátenie / výmena / reklamácia

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, VRÁTENIE TOVARU

1. Vyplňte a vytlačte reklamačný formulár

- Vrátenie / výmena / reklamácia

2. Zabaľte tovar a priložte kópiu faktúry z formulárom

- Vrátenie / výmena / reklamácia

3. Nalepte štítok s našou adresou a odošlite ho k nám

- Vrátenie / výmena / reklamácia

4. Reklamáciu preberieme a vybavíme do 30 dní

- Vrátenie / výmena / reklamácia

Dôležité dokumenty k vybaveniu Reklamácie, Vrátenia alebo Výmeny

1. Reklamáciu tovaru preberieme a vybavíme do 30 dní

2. Výmenu alebo vrátenie tovaru vybavíme do 30 dní

Príloha č. 1 

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

STIAHNUŤ FORMULÁR

Pre zobrazenie PDF dokumentu môžete využiť bezplatný program Adobe Acrobat Reader.

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

Adresa na doručenie odstúpenia od zmluvy a tovaru: ZVERSTORE.SK - Ivercom, s. r. o., Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovensko

Komu: ZVERSTORE.SK - Ivercom, s. r. o., Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovensko,

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby*: ..............

Dátum objednania/dátum prijatia* ..............

Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*:

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

Dátum ..............

* Nehodiace sa prečiarknite.

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Kupujúci má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 30 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 30 dňoch odo dňa keď kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar a v prípade, ak sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete posledný diel alebo kus.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy kupujúci informuje predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou na adresu Ivercom, s. r. o., Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovensko , na adresu na doručenie odstúpenia od zmluvy a tovaru: ZVERSTORE.SK - Ivercom, s. r. o.,  Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovensko. Na tento účel môže kupujúci použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý predávajúci odovzdal alebo zaslal.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

  1. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré kupujúci uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru ku kupujúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak bol zvolený iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý predávajúci ponúka. Platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa, keď predávajúcemu bude doručené kupujúceho oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri svojej platbe, ak výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

Tovar kupujúci zašle predávajúcemu späť na vyššie uvedenú adresu na doručenie odstúpenie tovaru alebo ho prinesie na adresu predávajúceho alebo ho odovzdá predávajúcim poverenej osobe– Slovenská pošta, a.s. alebo inej poverenej osoby v prípade nadrozmerného tovaru, a to za podmienok uvedených vo Všeobecných obchodných podmienkach podnikateľského subjektu Ivercom, s. r. o., Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovenská republika.

Za predpokladu, že tovar kupujúci vráti osobe poverenej predávajúcim a dodrží pri tom podmienky stanovené vo Všeobecných obchodných podmienkach podnikateľského subjektu Ivercom, s. r. o., Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovenská republika znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúci.

S výnimkou prípadov, kedy kupujúci vráti tovar poverenej osobe predávajúcim, znáša priame náklady na vrátenie tovaru kupujúci. Priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom poštového prepravcu a kupujúci nevyužije možnosť vrátenia ani prostredníctvom osoby poverenej predávajúcim, znášate taktiež kupujúci. Priame náklady spojené s vrátením tovaru nemožno primerane vypočítať vopred. Podľa dostupných informácií je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 3,90 - EUR.

Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Príloha č. 2

Reklamačný poriadok

Týmto sa vydáva v zmysle zákona č. 108/2024 Z.z. zo dňa 24. apríla 2024 o ochrane spotrebiteľa v platnom znení (ďalej aj „zákon o ochrane spotrebiteľa“) reklamačný poriadok podnikateľského subjektu Ivercom, s. r. o., miesto podnikania: Ivercom, s. r. o., Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovenská republika - IČO:52930645,  (ďalej len „ZVERSTORE.SK“). V oblasti neupravenej týmto reklamačným poriadkom sa aplikujú všeobecné právne predpisy, vrátane zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“). Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 1.7.2024.

  1. Predmet reklamačného poriadku

Reklamačný poriadok upravuje práva kupujúceho (spotrebiteľa) zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom elektronického obchodu prevádzkovaného spoločnosťou Ivercom, s. r. o., miesto podnikania: Tisinec 85, 091 01 Tisinec , Slovensko - IČO:52930645 na webovej stránke www.zverstore.sk (ďalej len „online obchod“).

  1. Právo zákazníka na reklamáciu

Zákazník má právo zakúpený tovar, na ktorom sa vyskytuje vada, reklamovať, a to v rámci zákonnej záručnej doby stanovenej v Občianskom zákonníku, ak nie je na tovar poskytovaná dlhšia záručná doba.

ZVERSTORE.SK zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim, t. j. tovar musí mať požadovanú, resp. právnymi predpismi stanovenú akosť, množstvo, mieru a hmotnosť a musí byť bez vád, t.j. musí zodpovedať záväzným technickým normám. Pri potravinách musí byť vyznačený dátum spotreby alebo dátum minimálnej trvanlivosti. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia kúpna cena.

  1. Lehoty na uplatnenie reklamácie

Pri potravinárskych výrobkoch podliehajúcich rýchlej skaze musia byť vady uplatnené bez zbytočného odkladu, najneskôr v deň nasledujúci po kúpe; inak práva zanikajú. Pri ostatných potravinárskych výrobkoch musia byť vady reklamované v záručnej dobe uvedenej na obale (pri lehote trvanlivosti). Pri ostatnom spotrebnom tovare sa aplikuje záručná doba v súlade s ustanovením § 620 Občianskeho zákonníka, t. j. záručná doba v trvaní 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim, alebo záručná doba uvedená v záručnom liste, ak je dlhšia ako zákonná záručná doba alebo je uvedená vo Všeobecných obchodných podmienkach podnikateľského subjektu Ivercom, s. r. o.. V prípade darčekovej karty je záručná doba viazaná na dobu platnosti používania výrobku.

Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. ZVERSTORE.SK - Ivercom, s. r. o. vydá kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

  1. Miesto uplatnenia reklamácie

Reklamácia musí byť uplatnená u predajcu, u ktorého bol tovar kúpený. V prípade, že tovar má v dokumentácii poskytnutej kupujúcemu uvedené servisné stredisko, môže byť reklamácia uplatnená v tomto servisnom stredisku.

  1. Uplatnenie reklamácie

Pri uplatnení reklamácie zákazník predloží okrem reklamovaného výrobku tiež (I) originál dokladu o nákupe výrobku v sídle podnikateľsého subjektu ZVERSTORE.SK - Ivercom, s. r. o. alebo (II) faktúru alebo zjednodušený daňový doklad v prípade tovaru zakúpeného v online obchode. Reklamovaný výrobok je nevyhnutné predkladať v čistom a hygienicky bezchybnom stave. O prijatí reklamácie a spôsobe jej vybavenia vystaví ZVERSTORE.SK zákazníkovi písomný doklad. ZVERSTORE.SK je povinný vydať o vybavení reklamácie písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

  1. Vybavenie reklamácie

Za vybavenie reklamácie sa považuje ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, poverený zamestnanec alebo iná určená osoba je povinná poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je ZVERSTORE.SK , resp. poverený zamestnanec povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie.

Ak je to možné, rozhodne sa o reklamácii ihneď. V zložitejších prípadoch sa rozhodne najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, vybaví sa reklamácia najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.

Ak ide o odstrániteľné vady, zákazník má nárok na bezplatné a včasné odstránenie vady. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

Ak ide o vadu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla užívať riadne ako vec bez vady, má kupujúci nárok na výmenu veci alebo odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Ak vec predávaná za nižšiu cenu alebo použitá vec má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže spoločnosť ZVERSTORE.SK vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Predávajúci poskytne kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie a to v lehote v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa.

Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a spoločnosť ZVERSTORE.SK ju zamietne, je spoločnosť ZVERSTORE.SK povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť podnikateľského subjektu ZVERSTORE.SK za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie.

  1.     Odstúpenie od zmluvy

Zákazník môže v lehote 30 dní odo dňa zakúpenia nepotravinového tovaru odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu za predpokladu, že predloží originál dokladu o nákupe nepotravinového tovaru a tento tovar vráti v pôvodnom (neporušenom a nepoužitom) stave a originálnom obale, vrátane príručiek a ostatného príslušenstva. Uvedené ustanovenie neplatí pre darčekové karty.

V prípade tovaru zakúpeného prostredníctvom online obchodu je právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a podmienky na uplatnenie daného práva upravené v čl. 5 Všeobecných obchodných podmienkach podnikateľského subjektu ZVERSTORE.SK a z uvedeného dôvodu sa v predchádzajúcom odseku uvedené neuplatní pri tovare zakúpenom prostredníctvom online obchodu.

  1.     Alternatívne riešenie sporov

Pokiaľ zákazník nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, alebo sa domnieva, že zo strany PREDÁVAJÚCEHO došlo k porušeniu jeho práv, môže KUPUJÍCI požiadať o nápravu. Ak ZVERSTORE.SK odpovie na žiadosť zákazníka zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, môže sa zákazník v tejto záležitosti obrátiť s návrhom na alternatívne riešenie sporov na príslušný subjekt, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia alebo právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky.

Bližšie informácie nájdete na:

https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov

http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

Potrebujete Pomoc?

  • - Vrátenie / výmena / reklamácia (+421) 944 421 333
  • - Vrátenie / výmena / reklamácia obchod@zverstore.sk
  • - Vrátenie / výmena / reklamácia Tisinec 85, 091 01, okr. Stropkov
  • - Vrátenie / výmena / reklamácia Whatsup (od 9:00 do 16:00)
  • - Vrátenie / výmena / reklamácia Messenger (od 9:00 do 16:00)

Sledujte Nás